وہ 15 عام عادات جو قبل از وقت بڑھاپے کا شکار بنا دیتی ہیں

348925_2745160_updates

غیر وقتی پختگی کچھ لوگوں کے لیے پریشانی کا باعث ہے جو توانائی بخش ظاہری شکل اور مثالی تندرستی کو برقرار رکھنے کی کوشش کرتے ہیں۔ جب کہ پختگی ایک خصوصیت کا تعامل ہے، بعض رجحانات اس کو تیز کر سکتے ہیں، جس سے جھریاں پڑتی ہیں، بمشکل پہچانے جا سکتے ہیں، اور عمومی طور پر صحت میں کمی آتی ہے۔ اس مضمون میں، ہم 15 عام رجحانات کی چھان بین کریں گے جو غیر وقتی پختگی میں اضافہ کرتے ہیں اور ان سے دور رہنے کے بہترین طریقے پر تجربات فراہم کرتے ہیں۔

1. بہت زیادہ سورج کی نمائش:

 سورج سے روشن (UV) شعاعوں کے لیے تاخیر سے کھلنا جلد کے کولیجن اور ایلسٹن فلامینٹ کو نقصان پہنچا سکتا ہے، جس سے وقتی طور پر پختگی ہوتی ہے۔ سن اسکرین کا مسلسل استعمال کریں، دفاعی ملبوسات پہنیں، اور زیادہ وقت کے دوران دھوپ میں تاخیر سے دور رہیں۔

2. سگریٹ نوشی:

 تمباکو نوشی رگوں کو سکڑنے اور جلد میں خون کے بہاؤ کو کم کرکے پختگی کو تیز کرتی ہے۔ تمباکو میں موجود ترکیبیں کولیجن اور ایلسٹن کو بھی نقصان پہنچاتی ہیں، جس سے جھریاں پڑتی ہیں اور جلد لٹکتی ہے۔ تمباکو نوشی کو روکنا آپ کی جلد اور عام طور پر اچھی صحت دونوں کے لیے اہم فوائد رکھتا ہے۔

3. ناقص خوراک:

 سنبھالے ہوئے کھانے کی اقسام، چینی، اور ناپسندیدہ چکنائیوں میں زیادہ کھانے کا معمول جلن اور آکسیڈیٹیو دباؤ میں اضافہ کر سکتا ہے، جس سے پختگی کے نظام کو تیز کیا جا سکتا ہے۔ قدرتی مصنوعات، سبزیوں، دبلی پتلی پروٹینوں اور پورے اناج سے بھرپور کھانے کا ایک معقول طریقہ استعمال کریں تاکہ جلد کی تندرستی کو بنیادی سپلیمنٹ ملے۔

4. نیند کی کمی:

 آرام کی کمی جسم کی خلیات کو ٹھیک کرنے اور بحال کرنے کی صلاحیت کو کمزور کر سکتی ہے، جس سے بے وقت پختگی ہوتی ہے۔ عام خوشحالی میں مدد کرنے اور جوان ظہور کو برقرار رکھنے کے لیے ہر رات قدرے آرام کے طویل حصے کو پیچھے نہ رکھیں۔

5. ڈی ہائیڈریشن:

 پانی کی کمی خشک، پھیکی جلد اور بمشکل پہچانے جانے والے اختلافات کی ترتیب کے بارے میں لا سکتی ہے۔ دن بھر کافی مقدار میں پانی پی کر ہائیڈریٹ رہیں اور ہائیڈریٹنگ کھانے کی اقسام جیسے مٹی کی مصنوعات کو اپنے کھانے کے معمولات میں شامل کریں۔

6. تناؤ:

 جاری دباؤ کورٹیسول کی فراہمی کے ذریعے پختگی کو تیز کر سکتا ہے، ایک ایسا کیمیکل جو کولیجن کو الگ کرتا ہے۔ گھر کے قریب خوشحالی کو آگے بڑھانے اور جلد کی تندرستی کی حفاظت کے لیے پریکٹس پریشر غور کرنے، گہری سانس لینے، یا یوگا جیسے طریقہ کار کو کم کرتا ہے۔

7. ورزش کی کمی:

 اصل تاخیر پٹھوں کی بدقسمتی اور جلد کی لچک کو کم کرتی ہے۔ عام سرگرمی خون کے بہاؤ کو مزید ترقی دیتی ہے، کولیجن کی تخلیق کو آگے بڑھاتی ہے، اور ٹھوس وزن رکھتی ہے، یہ سب کچھ زیادہ توانائی بخش ظاہری شکل میں اضافہ کرتا ہے۔

8. خراب جلد کی دیکھ بھال کا معمول:

 جلد کی دیکھ بھال کے جائز معمولات کو نظر انداز کرنا غیر وقتی پختگی میں اضافہ کر سکتا ہے۔ اپنی جلد کو معمول کے مطابق صاف کریں، سیر کریں، اور قدرتی نقصان سے بچانے کے لیے کینسر سے بچاؤ کے ایجنٹوں اور سن اسکرین والی اشیاء کا استعمال کریں۔

9. ضرورت سے زیادہ شراب کا استعمال:

 شراب جلد کو خشک کر سکتی ہے، جس سے کنکس اور بمشکل پہچانے جانے والے اختلافات پیدا ہو سکتے ہیں۔ نیز، یہ جلن میں اضافہ کر سکتا ہے اور جگر پر منفی اثر ڈال سکتا ہے، عام طور پر جلد کی صحت کو متاثر کرتا ہے۔ شراب کے داخلے کو محدود کریں اور کاک ٹیلوں کو پالش کرتے وقت پانی سے ہائیڈریٹ کریں۔

10. سورج کی حفاظت کی کمی:

 اپنی جلد کو نقصان دہ UV شعاعوں سے بچانے کے لیے نظر انداز کرنا پختگی کو تیز کر سکتا ہے۔ بنیادی طور پر SPF 30 کے ساتھ وسیع رینج والی سن اسکرین کا استعمال کریں، ایک دفاعی لباس پہنیں، اور جب بنیادی ہو تو چھپانے کی تلاش کریں، خاص طور پر دن کی روشنی کے اوقات میں۔

11. معیاری چیک اپ کو چھوڑنا:

 صحت کے معمول کے چیک اپ کو مسترد کرنے سے ایسے طبی مسائل پیدا ہو سکتے ہیں جن کا پتہ نہیں چل سکتا ہے جو کہ بے وقت پختگی میں اضافہ کر سکتا ہے۔ عام چیک اپ ابتدائی مقام اور ثالثی پر غور کرتے ہیں، عام طور پر خوشحالی کو آگے بڑھاتے ہیں۔

12. ذہنی صحت کو نظر انداز کرنا:

 ذہنی خوشحالی حقیقی صحت اور ظاہری شکل سے مضبوطی سے جڑی ہوئی ہے۔ مشقوں کے ذریعے جذباتی بہبود پر توجہ مرکوز کریں جو خوشی، آرام اور اطمینان بخشتی ہیں۔ دباؤ، تناؤ، یا حوصلہ شکنی کی نگرانی کے لیے اگر ضروری ہو تو ماہر مدد تلاش کریں۔

13. چینی کا زیادہ استعمال:

 شوگر کا زیادہ داخلہ گلائکیشن کا اشارہ دے سکتا ہے، ایک ایسا چکر جہاں چینی کے ذرات پروٹین میں شامل ہو جاتے ہیں، بشمول کولیجن، انہیں ٹھوس اور کم عملی بناتا ہے۔ جلد کی استعداد میں مدد کے لیے اپنے کھانے کے طریقہ کار میں شامل شکر کو محدود کریں۔

14. کرنسی کو نظر انداز کرنا:

 بدقسمتی سے، یہ موقف کنکس اور ڈھلتی ہوئی جلد کی ترقی میں اضافہ کر سکتا ہے۔ اپنے پٹھوں اور جلد پر وزن کم کرنے کے لیے ایک بہترین موقف کے ساتھ جاری رکھیں، اور زیادہ توانائی بخش ظاہری شکل کو آگے بڑھائیں۔

15. ناکافی حفظان صحت:

 انفرادی صفائی کو برخاست کرنے سے جلد کے مسائل، بیماریاں اور پختگی کے عمل میں تیزی آ سکتی ہے۔ اپنی جلد کو ٹھوس اور توانا رکھنے کے لیے ایک قابل اعتماد صفائی کا معمول بنائیں۔

اختتام:

ایک ٹھوس طرز زندگی کو اپنانا اور ان عام رجحانات سے دور رہنا بنیادی طور پر پختگی کے نظام کو واپس ڈائل کرنے اور عام طور پر بولی جانے والی خوشحالی کو آگے بڑھا سکتا ہے۔ یاد رکھیں کہ پختگی زندگی کی ایک خصوصیت ہے، پھر بھی مثبت فیصلوں کے ساتھ، آپ عمر کے ساتھ ساتھ بہتری لا سکتے ہیں اور غیر معینہ مستقبل میں ایک توانائی بخش ظاہری شکل کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔